رزرو اینترنتی بلیت سینما

بایگانی
  • ۰
  • ۰

سیروس الوند : سینماهای اصفهان پتانسیل بالایی دارا هستند

 

پردیس سینمایی سیتی سنتر اصفهان


پردیس سینمایی سیتی سنتر اصفهان غروب چهارشنبه در پایانی روز بهمن ماه , صاحبخانه دین دیدار فیلم «وقتی پروانه شدم» به کارگردانی آرش زارع بود .

این مراسم با استقبال مضاعف عالی علاقه‌مندان سینمای هنروتجربه در اصفهان روبه‌رو شد . سیروس الوند , آرش زارع , میترا حجار , مهرداد جعفریان و تنی چند از کارداران فیلم از حاضرین این برنامه بودند .

اجرای این مراسم را سیدمهدی سجادزاده بر عهده داشت . وی در بالا طی مرور اثر ها نمایش شده کارگردان‌های اصفهانی در تیم هنروتجربه تیتر کرد : «وقتی پروانه شدم دهمی فیلم از کارگردان‌های اهل اصفهان است که در هنروتجربه نمایش می‌شود» . وی آن‌گاه از سیروس الوند دعوت کرد تا برای حاضرین حرف نماید .

سیروس الوند با اشاره به خوشحالی‌اش از مالامال شدن تالار برای نمایش یک فیلم از مجموعه هنروتجربه , تیتر کرد : « کشور‌ایران تنها تهران نیست , شهر اصفهان دارنده گنجایش بالای سینمایی است» .

به دنبال میترا حجار نیز ضمن ابراز نشاط از جمعیتی که برای نمایش این فیلم آمده بودند , بیان کرد : «در تمام آیین‌های رو نمایی که کمپانی کرده‌ام یا این که نمایش فیلم‌هایم که در تیم هنروتجربه بوده‌است , تا به اکنون سالنی بدین پرجمعیتی ندیده‌ام» .

مهرداد جعفریان تهیه‌کننده فیلم «وقتی پروانه شدم» از حضور تماشاگران هنروتجربه برای تماشای این فیلم سپاس کرد و آن‌گاه آرش زارع کارگردان فیلم با سپاس از کارداران فیلمش از علیرضا هوشیار هنرپیشه نوجوان فیلم دعوت کرد تا به روی صحنه بیاید .

علیرضا هوشیار از اعتمادی که کارگردان و تنظیم کننده فیلم به وی کردند , قدردانی کرد و خاطر نشان نمود : «از این که توانستم کنار بازیگران نیکی زیرا خانم حجار بازی کنم , خوشحالم» .

درپی این مراسم مسعود صرامی صاحب و مالک تیم سیتی‌سنتر نیز به روی صحنه آمد و ضمن ابراز خوشنودی تیتر کرد : «یک روز به خودم قسم دادم سینمایی برای اصفهان صحیح کنم که درخور شأن شهر اصفهان باشد تا دیگر به ما نگویند شهرستانی , این موسسه سینماها روز جاری بهره برداری شده و خوشحالم که مورد بهره برداری از سمت مردمان اصفهان قرار گرفته است» .

درین بخش از مراسم , پزشک معالج خدابخش به توده مهمان‌ها بیشتر شد و در مراسم تقدیر و تشکری که از سوی تهیه‌کننده فیلم «وقتی پروانه شدم» برای سیروس الوند , میترا حجار و علیرضا هوشیار ترتیب داده شده‌بود , کمپانی کرد .

در پایان این مراسم میهمان ها پوستر فیلم« هنگامی پروانه شدم» را امضا کردند و بعد از به دست آوردن عکس یادگاری , فیلم به نمایش درآمد .

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی